Perchè lavà cù sapone è acqua ci prutege da l'infezzione COVID-19? 

Sicondu l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è parechje altre agenzie è esperti di salute, u megliu modu per evità COVID-19 hè solu per assicurà un lavatu currettu di e mani cù sapone è acqua in ogni momentu. travaglia innumerevoli volte, cumu funziona in primu locu? Perchè hè cunsideratu megliu cà salviette, gel, creme, disinfettanti, antisetticu è alcolu?

Ci hè una scienza rapida dietro questu.

In teoria, lavà cù l'acqua puderia esse efficace in a pulizia di virus chì si attaccanu à e nostre mani. Sfortunatamente, i virus spessu interagiscenu cù a nostra pelle cum'è colla, rendendu difficiule per elli di cascà. Dunque, l'acqua sola ùn basta micca, hè per quessa chì si aghjusta sapone.

In breve, l'acqua aghjunta à u sapone cuntene molecule anfiphiliche chì sò lipidi, strutturalmente simili à e membrane lipidiche virali. Questu face chì e duie sostanze competenu trà elle, è hè cusì chì u sapone stessu elimina a sporcizia da e nostre mani. In realtà, u sapone non solu allenta a "colla" trà a nostra pelle è i virus, li uccide eliminendu l'altre interazioni chì lià li inseme.

Hè cusì chì l'acqua sapunata vi prutege da COVID-19, è hè per quessa chì sta volta duvete aduprà acqua sapunata invece di i prudutti più cumunemente usati à base d'alcol.


Tempu di posta: Jul-28-2020