A chimica quotidiana Baiyun hà participatu à a 129a Fiera di u Cantone

A chimica quotidiana Baiyun hà participatu à a 129a Fiera di u Cantone

图片1

Da u 15 à u 24 d'aprile, a 129a Fiera di Importazione è Esportazione di a Cina ("Fiera di Cantone") si tenerà in ligna. Quasi 26000 espositori, oltre 2.7 milioni di mostre è cumpratori di i 5 continenti participeranu à a fiera. Hebei Baiyun Daily Chemical Co., Ltd. participerà à sta Fiera di Cantone, porterà diverse serie di prudutti, saponi, saponi di lavanderia è detergenti liquidi. Parechji tippi di prudutti, di bona qualità, ben accolti da i cunsumatori.

图片2

Avemu creatu a sala di mostra in ligna di a Fiera di u Cantone per mustrà i prudutti in trasmissione in diretta. Durante a Fiera di u Cantone, traremu 8 trasmissioni in diretta, nantu à i nostri vari prudutti. Parechji prudutti saranu mustrati in a nostra sala di trasmissione, è ogni dettagliu di i prudutti serà introduttu cù cura. Allora pudete vede chì pruduttu pudemu furnisce, è chì serviziu pudemu furnisce.

图片3

Benvenuti amichi di tuttu u mondu per scuntrà cun noi à a Fiera di u Cantone. À quellu tempu, pudete amparà di più nantu à a nostra fabbrica, a nostra capacità di produzione, R & D è capacità di cuncepimentu. Speremu chì pudemu cooperà cù i nostri novi amichi è vechji amichi per un bellu pezzu è avemu da sviluppà tutti inseme.

 

Sala di mostra di a Fiera di Cantone:

https://ex.cantonfair.org.cn/pc/zh/exhibitor/4ab00000-005f-5254-0756-08d7ed7a09d9


Tempu di posta: Apr-20-2021