Quale amate di più? Lavà liquidu o lavà in polvere?

Lavà u liquidu hè megliu, u putere di decontaminazione hè più forte, più economicu.
1. U liquidu di lavaggiu hè cumpostu principalmente di tensioattivu non ionicu, chì hà una forte capacità di decontaminazione, è pò andà in fondu à l'internu di a fibra di u vestitu per uttene una decontaminazione più prufonda. A polvere di lavà cuntene una varietà di additivi, chì hè faciule da depositu. A detergenza di u liquidu per lavà hè più forte di quella di u lavu in polvere, cun menu cunsumu è più economicu per un usu à longu andà.
2. A funzione di lavà in polvere hè relativamente unica, è pò ghjucà solu u rolu di decontaminazione; u liquidu di lavà pò esse adupratu per lavà a dulcezza o a sterilizazione, è ùn ci hè bisognu di aghjunghje altri prudutti ausiliari. Ci hè una varietà di opzioni di fragranza. Ancu se u prezzu hè più altu, u costu mediu di lavà hè più bassu.
3. A polvere di lavà hè relativamente insolubile, difficiule à risciacquà, faciule à avè residui, chì costa acqua, elettricità è tempu; lavà u liquidu hè liquidu, faciule da scioglie, faciule da risciacquà, senza residui, faciule da lavà.
U liquidu di lavà si dissolve più faciule
U gradu di solubilità pò esse spiegatu cum'è s'ellu hè facilmente solubile in acqua. U liquidu di lavaggiu cù una bona qualità si sparghje dopu à qualchì scossa in l'acqua, chì hè simile à a sensazione di inchiostru chì gocciola in acqua pulita. Benintesa, u liquidu di lavaggiu cù una qualità scarsa deve esse agitatu per un bellu pezzu, è ancu ùn pò micca disperse cumpletamente per un bellu pezzu.

Lavà liquidu, robba è mani.
1. U polvere di lavà pò lavà solu u cotone, u linu è a ropa chimica in fibra, mentre chì u liquidu di lavà hà una vasta gamma di applicazioni. Pò lavà tessuti dilicati cum'è seta, lana è panni di criaturu.
2. Quandu si lava cù a polvere di lavà, avete bisognu di mette guanti, perchè a polvere di lavà hè alcalina, chì stimulerà a pelle è ferisce e mani; quandu aduprate u liquidu per lavà, ùn avete micca bisognu di purtassi guanti, dunque u liquidu per lavà ùn ferisce micca e mani o a robba. U detergente chì adupru avà hè una formula neutra è dolce. Quandu mi lavu a manu o u toccu, a mo pelle ùn diventerà calda è e mo mani ùn si senteranu micca secche dopu lavatu.
3. Rispuntatu à u lavatu di liquidu, a funzione di lavà in polvere hè relativamente unica. U polvere di lavà pò ghjucà solu u rolu di a decontaminazione, mentre chì u liquidu di lavà hè flessibile, dunque ùn ci hè bisognu di aghjunghje altri prudutti ausiliari, è u costu di u lavatu hè più bassu.

U liquidu di lavà hè più sicuru è rispettosu l'ambiente.
1. U fosforu in a polvere lavatrice influenzerà direttamente l'assorbimentu di calciu da u corpu umanu, purtendu à a mancanza di calciu in u corpu umanu o inducendu l'osteomalacia di i zitelli; lavendu a ropa cù una polvere lavatrice ad alto contenuto di fosforu, a pelle hà spessu una sensazione di brucia, perchè a polvere lavatrice ad alto contenuto di fosforu cambia l'ambiente acidu-basu in l'acqua, rendendulu più alcalinu. Se u fosforu residuale in a lavanderia ùn pò micca esse lavatu, u fosforu residuale in a robba irriterà a pelle, in particulare a pelle delicata di u zitellu; in più, u fosforu alcalinu chì cuntene prudutti di lavanderia hè ancu faciule da dannà u tessutu.
In particulare per u cotonu puru è e mani, l'usu à longu andà di sti detergenti cun forti alcalini per ghjunghje à a decontaminazione pruvucarà ancu brusgiature à i vestiti. U "Fosforu" ùn hè micca solu dannusu per a salute, ma ancu per l'ambiente. U liquidu per lavà ùn cuntene fosforu è alluminiu, dunque pò prutege l'ambiente.
2. U cunsumu di carbone per fà u stessu pesu di lavà in polvere hè 280 △ 5 = 56 volte di quellu di lavà liquidu. In listessu tempu, per via di menu tempi di lavatu, u tempu di funzionamentu di a lavatrice hè accurtatu, in modu da riduce l'emissioni di gas à serra.
U liquidu di lavaggiu hè faciule da risciacquà cun sciuma bassa, è i tempi di lavatu sò ridotti, in modu da riduce a scarica di l'acqua usata.
In cunsiderazione di vari motivi, hè suggeritu chì duvemu aduprà detergente per lavanderia. Hè faciule da aduprà è faciule da risciacquà.
U liquidu per lavà Reebay hà una forte capacità di decontaminazione, è pò andà in fondu à l'internu di a fibra di vestiti per uttene una decontaminazione più approfondita. Liquidu di lavatura Reebay Pò risolve trè dilemma di lavanderia: scouring no residues (residue alkaline), culore puro, aroma naturale. Lasciate u vostru pulitore, più efficiente!


Tempu di posta: Jan-09-2021