U sapone di lavanderia per u zitellu pò sempre esse adupratu dopu a scadenza

Perchè a pelle di u zitellu hè dilicata, duvete fà casu à e cose chì toccanu a pelle di u zitellu, cum'è a ropa. Cusì i vestiti per i zitelli usanu spessu u sapone di lavanderia per i zitelli hè megliu, perchè paragunatu cù u sapone di lavanderia generale, u dannu per u zitellu serà più chjucu, dunque hè più pupulare. U sapone di biancheria per u zitellu pò sempre esse adupratu quandu hè obsoletu?
U sapone di lavanderia per u zitellu pò sempre esse adupratu dopu a scadenza
U zitellu hà sapone specificu per u zitellu. A pelle di u zitellu hè dilicata. A pelle di u corpu umanu hè generalmente acida debule. U sapone è altri prudutti di lavanderia sò alcalini. Per evità di stimulà a pelle di u zitellu, i genitori sò avvisati di aduprà sapone per u zitellu, chì hè neutru è dolce, è pò pulisce efficacemente a ropa di u zitellu. U sapone per u zitellu pò esse adupratu dopu a scadenza?
Per piacè, pruvate à ùn aduprà sapone scadutu. E materie prime principali di u sapone sò l'acidi grassi insaturati è i so derivati. L'acidi grassi insaturati immagazzinati per un bellu pezzu seranu ossidati da l'aria, a luce, i microorganismi, è qualchì volta ancu u rancidimentu. Inoltre, l'acqua in u sapone serà ancu persa, chì influenzerà u so effettu d'usu.
Inoltre, i batteri si riproduceranu ancu, è l'inquinamentu di i vestiti causatu da l'effettu di pulizia ghjunghjerà o supera u valore di sicurezza, allora ùn l'utilizate micca. A funzione di a vita di scaffale hè di ramintà vi chì hè ora di ghjittà la. U sapone di casa se u lavu di a ropa hè scadutu ùn averà micca un prublema maiò, ma se utilizate sapone per pulisce a vostra faccia, si consiglia di ùn aduprà più, perchè a pelle di a vostra faccia hè assai tenera, se u sapone scadutu pò irrità a pelle, si consiglia di ùn aduprà più micca. Ma ùn ci vole micca à lampallu per lavà i panni o qualcosa.
U sapone scadutu pò ancu esse adupratu, per esempiu, pò esse adupratu per pulisce e mani, ma perchè hè in ritardu, cusì l'efficienza di pulizia serà assai ridutta!
Dunque, per piacè pruvate à ùn aduprà sapone scadutu. E materie prime principali di u sapone sò l'acidi grassi insaturati è i so derivati. L'acidi grassi insaturati immagazzinati per un bellu pezzu seranu ossidati da l'aria, a luce, i microorganismi, è qualchì volta ancu u rancidimentu. Inoltre, l'acqua in u sapone serà ancu persa, chì influenzerà u so effettu d'usu.
Cume cumprà sapone di lavanderia per criaturi
1. Per sceglie una marca specifica per u zitellu, ci sò assai ingredienti in u sapone di lavanderia ordinariu per adulti chì fermeranu in e reliquie è causanu danni à u zitellu. A marca specifica per u zitellu hà menu stimulazione è pò prutege megliu a pelle.
2. Fighjate u pacchettu: u pacchettu hè currettu, u sigillu hè intattu, senza danni, è u mudellu è a scrittura sò chjari.
3. Corpu di savonu: aspettu lisciu, schema chjaru è scrittura, senza impurità, u sapone trasparente deve esse chjaru, u sapone sbiancante deve esse biancu è pulitu; a durezza di u corpu di sapone deve esse moderata, troppu dolce ùn hè micca resistente, troppu dura ùn hè micca cunveniente da aduprà; se l'apparenza pare culore scuru o macchie scure evidenti, pò esse deterioratu.
4. Odore: ogni tipu di sapone hà un tippu di sapore specificatu, è l'odore emessu da u corpu di sapone deve esse conforme à u tippu di sapore specificatu, senza l'odore diversu di oliu; se ci hè un odore acidu evidenti, pò esse deterioratu.
Inoltre, fate attenzione à i trè punti seguenti:
1. L'usu di Trichlorocarban, triclosan, nano silver è altri chimichi dannosi o sustituti dannosi simili cum'è agenti antibatterici per u sapone di lavanderia di i zitelli hè rifiutatu.
2. Rifiutà di cuntene benzene, fosforu, pigmentu, sbiancante fluorescente è altri additivi dannosi, sicurezza è prutezzione di l'ambiente.
3. Ingredienti naturali / vegetali / organici devenu esse aduprati per sterilizazione è bacteriostasi. Oghje ghjornu, u detergente u più scentificu è sicuru è efficace hè a formula cumbinata di l'enzima vegetale naturale (enzima) + estrattu vegetale (cum'è oliu di palma, oliu d'arburu di tè, foglia di mugwort, aranciu dolce, camelia, tarassaco, aloe, ecc.) .
U sapone di lavanderia per i zitelli Reebay hè un sapone per i zitelli, hè pruduttu da a basa di sapone naturale, aduprendu oliu di palma naturale, riccu in vitamina A è E, pò prutege efficacemente a pelle è u tessutu. O glicerina ptimizante, cuntene ingredienti idratanti, pò curà i zitelli è i zitelli pelle di i zitelli. Ingredienti vegetali particulari, risciacquare faciule faciule, menu residui, hè più efficiente per risciacquà. Dopu lavatu a ropa cù e piante leggere pure è fresche.


Tempu di posta: Oct-09-2020