U bagnu hè disgustosu? Cumu pulisce l'espertu di a bagnera

Ah, basta à pensà à affundesi in u bagnu caldu à bolle ci rende allevati. Accende candele, sunà musica rilassante, è entre in una vasca à bulle cù un libru o un bichjeru di vinu sò l'abitudini preferite di parechje persone per l'autocura. Ma u bagnu hè veramente disgustosu? Pensateci: site immersu in una vasca piena di i vostri batteri. Più site longu à stà à sente à Bon Iver, diventerete più puliti o brutti?
Per verificà a teoria chì piglià un bagnu hè bonu, o per svelà u disgustosu mitu di piglià un bagnu (in termini di batteri è i so effetti nantu à a salute di a pelle è di u vaginu), avemu cunduttu cù esperti di pulizia, dermatologi è OB-GYNs Parlà. Uttenite i fatti.
Cum'è a sapemu tutti, u nostru bagnu ùn hè micca u locu u più pulitu di a nostra casa. Un grande numeru di batteri campanu in e nostre dusce, vasche da bagno, bagni è lavandini. Sicondu e ricerche sanitarie mundiale, a vostra vasca da bagno hè piena di batteri cum'è E. coli, Streptococcus è Staphylococcus aureus. Tuttavia, u bagnu è a doccia duve vi esponenu à sti batteri (in più, u sipariu di a doccia cuntene più batteri.) Allora cumu si pò luttà contr'à sti batteri? Semplice: pulisce a vasca da bagno spessu.
I cofundatori di Laundress Gwen Whiting è Lindsey Boyd ci anu mustratu cumu si pulisce a vasca da fondu. Sè site un fanàticu di u bagnu, per piacè pulite a vasca una volta à a settimana per assicurà un bagnu pulitu.
Quandu si tratta di l'effetti di u bagnu è di a doccia nantu à a pelle, i dermatologi credenu chì ùn ci hè micca molta differenza. Tuttavia, un passu chjave deve esse fattu dopu i dui metodi di pulizia: idratante. U dermatologu Adarsh ​​Vijay Mudgil, MD, hà dettu à HelloGiggles: "Finchè vulete, pudete piglià un bagnu una volta à ghjornu, basta chì idratate subitu a pelle inumidita". «L'idratazione è l'idratazione di a pelle sò a chjave per chjode l'umidità in a doccia o in a vasca. Se stu passu impurtante hè mancatu, u bagnu frequente pò asciugà a pelle ".
U dermatologu certificatu da u Cunsigliu Corey L. Hartman, MD, accunsente cù sta spiegazione, chjamendula u metudu di immersione è sigillatura. "Per evità a pelle secca, crepata o irritata dopu à u bagnu, applica una crema idratante spessa è dolce in trè minuti dopu u bagnu o a doccia."
In quantu à i migliori prudutti di bagnu, u duttore Hartman raccomanda di aduprà olii da bagnu non aromatichi è saponi è detergenti ligi. Hà spiegatu: "Puderanu aiutà à idratà a pelle durante u bagnu è cuntribuiscenu à a salute generale di a pelle." Oliu d'aliva, oliu d'eucalyptus, farina d'avena colloidale, sale è oliu di rosmarinu tutti aiutanu à aumentà l'umidità in a pelle.
Ma attenzione: u duttore Hartman hà dettu chì assai bagni à bulle è bombe di bagnu ponu cuntene parabeni, alcolu, ftalati è sulfati, chì ponu asciugà a pelle. U dermatologu certificatu da u cunsigliu Debra Jaliman, MD, hà avvistatu di st'avvertimentu è hà dettu chì e bombe di a vasca sò particularmente ingannevuli.
Ella disse: "E bombe di bagnu sò belli è sentenu un bellu oliu". "Per fà li cusì prufumati è belli, sò generalmente aghjunti ingredienti chì ponu causà reazzioni cutanee - alcune persone diventanu rosse è pruriginose dopu u cuntattu cù u gel di doccia Pelli." Inoltre, u duttore Jaliman cunsiglia micca di fà un bagnu per più di 30 minuti, chì pò causà arrughe nantu à i diti è i diti è a pelle secca.
Avete intesu l'odore: un gran numeru di prudutti pò distrughje a vostra salute vaginale. Ancu se pudete insistà à aduprà un sapone affidabile per lavà a vostra vagina in a doccia, alcuni prudutti anu un effettu negativu nantu à u vostru pH, soprattuttu se li bagnate per un bellu pezzu.
Pigliatu da i partenarii di Jessica Shepherd (Jessica Shepherd) di e marche femminili di salute Happy V è OB-GYN: "U bagnu pò rinfrescà è rinvivisce e persone", hà dettu à HelloGiggles. "Tuttavia, l'usu di parechji prudutti in a vasca da bagno pò aumentà l'irritazione vaginale è causà infezioni, cume u lievitu o a vaginosi batterica".
"I prudutti chì cuntenenu perfume, aroma, parabeni è alcolu ponu causà u tessulu vaginale per asciugà è irrità, chì pò causà disconfort", hà continuatu u duttore Sheppard. «Pruvate ad aduprà prudutti chì sò naturali è chì ùn cuntenenu micca troppu additivi. Questi additivi distrughjeranu u pH di a vagina o qualsiasi irritazione vaginale ".
Inoltre, curà a vagina dopu à u bagnu hè a chjave per prevene l'infezioni o l'incomodità quì. U duttore Shepherd hà spiegatu: "Dopu una duscia, rende a zona vaginale umida o umida pò causà irritazione, perchè i batteri è i funghi cresceranu in un ambiente umidu è ponu causà vaginosi batteriche o infezioni da lieviti".
D'altra parte, fà una doccia di tantu in tantu hà in realtà assai benefici. In più di l'evidenti (rilassate a vostra mente è creanu un rituale di meditazione), u bagnu hà i vantaghji di un supportu scientificu. I studii anu dimustratu chì un bagnu caldu pò calmà i musculi è l'articuli, allevia i sintomi di u fretu, è forse u più impurtante, pò aiutà à addurmintassi.
Dunque, a prossima volta chì vulete immersi in un bagnu caldu di bolle, per piacè ùn ignurate micca sta idea, assicuratevi solu chì a vostra vasca sia pulita, aduprate prudutti chì ùn irritanu micca, è poi idratate. Fate un bellu bagnu!


Tempu di posta: Feb-18-2021